Vyskladajte komunikačné cesty zákazníkom na mieru

Zautomatizujte vašu klientskú komunikáciu a prispôsobte ju preferenciám individuálnych zákazníkov.

Komplexné riešenia pre digitalizáciu a automatizáciu vašej klientskej komunikácie

V Digitance poskytujeme kompletné služby v oblasti omnikananálového riadenia komunikácie so zákazníkmi vrátane end-to-end riešení – od dizajnu, cez integráciu, nastavenie až po správu a prevádzku komunikácie.

Na tento účel sme vyvinuli vlastnú CCM (Customer Communication Management) platformu CommHUB, ktorá nám dáva veľkú flexibilitu pri tvorbe biznis riešení na mieru

AI Brain with nodes

Jedna platforma, nekonečné možnosti

Riaďte servisnú aj marketingovú komunikáciu so svojimi zákazníkmi naprieč digitálnymi a fyzickými kanálmi z jedného miesta prostredníctvom komunikačnej platformy CommHUB.

Zautomatizujete a zefektívnite tak nielen zákaznícku podporu, ale aj predaj produktov. Zároveň získate podrobné dáta o výkonnosti vašej komunikácie až na úrovni jednotlivých zákazníkov.

Viac o CommHUB platforme
voice chat bubbles and chatbot bubbles

Nižšie náklady, vyššie tržby a lepšia spokojnosť zákazníkov súčasne

Zautomatizujte interakciu so zákazníkmi prostredníctvom chatbotov, voicebotov a mailbotov poháňaných umelou inteligenciou. Vaši zákazníci získajú rýchlu a personalizovanú odpoveď pričom sa obslúžia úplne sami a v čase, ktorý im vyhovuje.

Zákaznícka podpora a obsluha
S našimi bot riešeniami budete schopní nielen zodpovedať na najčastejšie otázky zákazníkov, ale navyše odbremeníte tím zákazníckej podpory od rutinných úloh a zefektívnite prácu živých operátorov.
Marketing a predaj
Či už je vašim cieľom akvizícia nových zákazníkov alebo up/cross-sell na existujúcich zákazníkov, naše bot riešenia umožnia previesť zákazníka celým nákupným procesom od nadviazania prvého kontaktu až po nákup či uzavretie zmluvy.
Notifikácie a upozornenia
Zasielanie notifikačných správ cez instant messaging platformy je nielen príležitosťou na zníženie nákladov na komunikáciu, ale zároveň aj príležitosťou nadviazať so zákazníkom dialóg či získať okamžitú spätnú väzbu.
Integrovateľné IT systémy
Riešenia na mieru
Krátky time-to-market
man sitting on chair looking on monitors with AI brain, voice bubbles nad chat bot bubbles

Klientská komunikácia na kľúč

Naše produkty môžete začať využívať aj ako integrovanú end-to-end službu – vašu komunikáciu zastrešíme od dizajnu, cez integráciu, nastavenie až po správu a prevádzku komunikácie. Vyberte si z preddefinovaných služieb alebo si nastavte službu podľa svojich potrieb.

Riadenie a prevádzka klientskej komunikácie
Pokryte celý proces nasadenia, riadenia a prevádzky komunikácie jednou integrovanou službou s dohodnutými SLA. Ušetríte tak až 50% celkových nákladov na ľudské zdroje a technológie.
Upomínanie klientov a mimosúdne vymáhanie
Zautomatizujte proces vymáhania pohľadávok so službou i:Collections – od rozosielania upomienok až po úhradu dlhu. i:Collections identifikuje kanál, kde je zákazník aktívny a chatbot následne dohodne úhradu dlhu alebo splátkový kalendár.
Interaktívne elektronické faktúry
So službou i:Invoice nielenže znížite objem fyzicky zasielaných faktúr až o 47%, ale zároveň získate možnosť nadviazať so zákazníkmi personalizovanú konverzáciu.
Naše služby

Bezplatná analýza vašej komunikácie

Nechajte nám na seba kontakt a náš tím odborníkov vám pomôže zanalyzovať úroveň vyspelosti klientskej komunikácie a pomôže nájsť ideálne riešenie pre potreby vašej firmy.

    Vaše osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac informácií nájdete v Zásadách ochrany osobných údajov.

    Táto stránka je chránená Google reCAPTCHA v zmysle Pravidiel ochrany súkromia a Zmluvných podmienok.