ČO JE COMMHUB

Omnikanálová platforma CommHub je kompletné riešenie pre riadenie marketingovej a servisnej komunikácie vo  vašej organizácii z jedného miesta.

Funguje ako centralizovaný systém pre navrhovanie, správu, automatizované doručovanie a sledovanie personalizovanej komunikácie doručovanej prostredníctvom všetkých komunikačných kanálov (list, e-mail, SMS, RCS, IM …) a využitím vlastnej samoobslužnej onDemand klientskej zóny.

Bez programovania umožňuje používateľom vytvoriť si vlastný komunikačný scenár so zákazníkmi a všetko mať archivované a uložené v 360° komunikačnej histórii.

ČO NAŠA PLATFORMA COMMHUB DOKÁŽE?

Omnikanálový prístup

Skutočná omnikanálová platforma prepájajúca navzájom všetky komunikačné kanály a aktivity zákazníka. Umožňuje dynamicky vytvárať zákaznícku cestu na základe preferencie zákazníka vo vybranom jednom alebo viacerých kanáloch naraz a plynulo medzi nimi pokračovať.

Obojsmerná komunikácia cez eMail, SMS, IM, RCS, PUSH

Platforma umožňuje zasielanie a prijímanie správ všetkými štandardnými kanálmi aj využiť na oslovenie a získanie spätnej väzby inovatívne komunikačné kanály ako napr. Instant Messaging aplikácie, mikro stránky, RCS správy alebo PUSH notifikácie v mobilnej aplikácii.

Jednoduchý vlastný dizajn šablón

Tvorba a úprava personalizovaných správ a mikrostránok pomocou WYSIWYG editora („What You See Is What You Get“) zabezpečujúca rýchle a efektívne nasadenie nových komunikácií (veľmi nízky Time to Market) bez nutnosti znalosti programovacích jazykov.

Automatizácia s využitím AI

Podpora umelej inteligencie pre automatizovanú interakciu so zákazníkmi prostredníctvom ChatBota, MailBota – emailová klasifikácia prijatých emailov a emailové odpovede vedené AI.

Automatizovaná prevádzka a detailný monitoring

Plne automatizované spracovanie marketingových a servisných komunikácií s detailným monitoringom a zberom spätnej väzby od klienta (doručené, otvorené, kliknuté) a automatickej reakcie späť.

Reporting a pokročilá analytika komunikačnej domény

Detailne monitorované spracovanie od príchodu dát až po samotné rozoslanie s možnosťou zastaviť / zrušiť / spustiť rozosielku na úrovni jednej správy. Tvorba komunikačného profilu na úrovni koncového klienta a jeho prepojenie s komunikačnou históriou.

Aké sú výhody CommHubu?

Zníženie času na uvedenie kampaní na trh a spustenie komunikácie

Samoobslužný prístup bez potreby zapojenia IT oddelenia

Plný súlad s legislatívnymi predpismi zabezpečený architektúrou CommHUB

Architektonické zjednodušenie IT a vyradenie starých aplikácií z prevádzky

„Prioritou je plne pre nás spokojný zákazník, preto sa snažíme rýchlo, flexibilne a kvalitne plniť jeho požiadavky.“

Spoznajte našu politiku spoločnosti a zoznámte sa s jej pravidlami

Platforme CommHUB a našim službám dôverujú

Potrebujete zabezpečiť spoľahlivú a bezpečnú komunikáciu. Zaujali Vás naše riešenia?

Sme vždy pripravení vám pomôcť.
Potrebujete zlepšiť zákaznícku skúsenosť chcete posilniť lojalitu svojich klientov a pozdvihnúť vašu zákaznícku komunikáciu na vyššiu modernú a efektívnu úroveň?

V tom prípade nás neváhajte kontaktovať. Náš tím odborníkov je tu pre vás.

REQUEST DEMO

 

Leave us your contact details and we will contact you shortly with a demo of the CommHUB platform and introduction of business solutions built on it.

VYŽIADAŤ DEMO


Zanechajte nám svoje kontaktné údaje a budeme vás v krátkej dobe kontaktovať s ukážkou platformy CommHUB a biznisových riešení na nej postavených.